Obchodné podmienky predaja zájazdov
- Cestovná agentúra ABRACA realizuje autorizovaný predaj zájazdov cestovných kancelárií, s ktorými má uzatvorenú zmluvu o sprostredkovaní predaja zájazdov. Cestovná agentúra si vyhradzuje právo opráv možných nepresností v ponuke zájazdov, vzniknutých pri jeho ručnom zadávaní do rezervačného systému.
- Cestovná agentúra ABRACA má právo neakceptovať objednávku, ktorá nespĺňa požiadavky nutné na objednanie zájazdu spôsobené neúplnosťou a nepresnosťou údajov.
- Cestovná agentúra ABRACA rezervuje zájazd pre zákazníka, pokiaľ objednávka spĺňa všetky náležitosti. V prípade, že daný zájazd nie je možné z akéhokoľvek dôvodu rezervovať, bude o tom cestovná agentúra ABRACA zákazníka informovať elektronickou formou (e-mail, SMS). V prípade, že je rezervácia úspešná, je o tom zákazník informovaný telefonicky na telefónnom čísle, ktoré klient uviedol v objednávke, prípadne elektronickou formou, ak ho nie je možné zastihnúť na telefónnom čísle.
- Po potvrdení rezervácie je zákazníkovi zaslaná cestovná zmluva s potrebnými pokynmi e-mailom, faxom, prípadne poštou, podľa možností zákazníka a časového priestoru, určeného na realizáciu zmluvy. Zákazníkovi sú tiež zaslané pokyny na vyplnenie cestovnej zmluvy a pokyny na zaplatenie zálohy, alebo nedoplatku. Zákazník je povinný zaslať podpísanú zmluvu obratom naspäť do cestovnej agentúry ABRACA v čo najkratšom čase, pričom musí dodržať záväzne termíny na platbu zálohy, alebo nedoplatku. Cestovná agentúra ABRACA nie je zodpovedná za následky spôsobené oneskorením platby zo strany zákazníka.
- Zájazdy, objednávané viac než jeden kalendárny mesiac pred ich uskutočnením, zaplatí zákazník spravidla 50 percent z jeho plnej ceny, následne potom jeden kalendárny mesiac pred jeho uskutočnením doplatí zvyšnú sumu do plnej ceny zájazdu.
- Zájazdy typu last minute objednávané menej ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením, hradí zákazník jednorázovo v plnej výške uvedenej ceny na účet cestovnej agentúry ABRACA, prípadne po dohode priamo na účet danej cestovnej kancelárie na pobočke príslušnej banky, alebo hotovosťou v kancelárii ABRACA s obdržaním dokladu o zaplatení.
- Vzhľadom k veľkému množstvu ručne zadávaných dát, cestovná agentúra ABRACA nezaručuje stopercentnú správnosť a presnosť všetkých informácií na webových stránkach. Pre zákazníka sú záväzné údaje, ktoré obdrží na cestovnej zmluve a v cestovných pokynoch.
- Cestovná agentúra ABRACA nevystavuje zákazníkovi žiadne doklady o zaplatení v prípade, že zákazník hradí zájazd vložením hotovosti do banky, alebo na poštu. K tomuto účelu zákazníkovi slúži doklad vydaný bankou, prípadne poštou. V prípade, že zákazník zaplatí určitú čiastku za zájazd v kancelárii ABRACA, je mu vystavený príjmový pokladničný doklad.
- Poplatky spojené s objednaním zájazdu na území SR:
- poplatok za platbu zálohy alebo doplatku od zákazníka na účet cestovnej agentúry ABRACA hradí zákazník
- poplatky za platbu zálohy alebo doplatku z účtu cestovnej agentúry ABRACA na účet cestovnej kancelárie hradí cestovná agentúra ABRACA
- poplatky za prípadné nedoplatky nesie tá strana, ktorá zapríčinila vznik nedoplatku
- poplatky za vrátenie preplatku zákazníkovi nesie cestovná agentúra ABRACA bez ohľadu na príčinu
- Doklady, potrebné pri nástupe na zájazd, obdrží zákazník od cestovnej agentúryABRACA, prípadne od príslušnej cestovnej kancelárie. Letenky môžu byť zákazníkovi odovzdané až na letisku, zástupcom cestovnej kancelárie.
- U niektorých zájazdov je nutné vyžiadať zájazd najskôr u zahraničného partnera cestovnej kancelárie. V takom prípade je cestovná agentúra ABRACA oprávnená požadovať, podľa podmienok danej cestovnej kancelárie, zálohu vo výške 100% ceny zájazdu ešte pred rezerváciou zájazdu, ktorá je pri úspešnej rezervácii ihneď záväzná a vzťahujú sa na ňu rovnako aj storno podmienky danej cestovnej kancelárie. V prípade neúspešnej rezervácie sa vždy záloha vracia v plnej výške, pokiaľ si zákazník nevyberie iný zájazd.
- Zákazník je oprávnený stornovať svoj objednaný zájazd telefonicky, či e-mailom. Po podpise zmluvy sa na stornovanie zájazdu vzťahujú stornovacie podmienky danej cestovnej kancelárie.
- Cestovná agentúra ma právo odmietnuť zákazníka, ktorý opakovane zasiela objednávky neúplne, alebo nesprávne vyplnené, alebo také, ktoré vyplní s vedomím, že zájazd úmyselne neobjedná. Taktiež môže cestovná agentúra ABRACA odmietnuť zákazníka, ktorý nezaplatí zálohu, či čiastku po potvrdení rezervácie, alebo nezašle späť podpísanú cestovnú zmluvu bez udania dôvodu.