Obchodné podmienky

Obchodné podmienky predaja zájazdov

  • Cestovná agentúra ABRACA realizuje autorizovaný predaj zájazdov cestovných kancelárií, s ktorými má uzatvorenú zmluvu o sprostredkovaní predaja zájazdov. Cestovná agentúra si vyhradzuje právo opráv možných nepresností v ponuke zájazdov, vzniknutých pri jeho ručnom zadávaní do rezervačného systému.
  • Cestovná agentúra ABRACA má právo neakceptovať objednávku, ktorá nespĺňa požiadavky nutné na objednanie zájazdu spôsobené neúplnosťou a nepresnosťou údajov.
  • Cestovná agentúra ABRACA rezervuje zájazd pre zákazníka, pokiaľ objednávka spĺňa všetky náležitosti. V prípade, že daný zájazd nie je možné z akéhokoľvek dôvodu rezervovať, bude o tom cestovná agentúra ABRACA zákazníka informovať elektronickou formou (e-mail, SMS). V prípade, že je rezervácia úspešná, je o tom zákazník informovaný telefonicky na telefónnom čísle, ktoré klient uviedol v objednávke, prípadne elektronickou formou, ak ho nie je možné zastihnúť na telefónnom čísle.
  • Po potvrdení rezervácie je zákazníkovi zaslaná cestovná zmluva s potrebnými pokynmi e-mailom, faxom, prípadne poštou, podľa možností zákazníka a časového priestoru, určeného na realizáciu zmluvy. Zákazníkovi sú tiež zaslané pokyny na vyplnenie cestovnej zmluvy a pokyny na zaplatenie zálohy, alebo nedoplatku. Zákazník je povinný zaslať podpísanú zmluvu obratom naspäť do cestovnej agentúry ABRACA v čo najkratšom čase, pričom musí dodržať záväzne termíny na platbu zálohy, alebo nedoplatku. Cestovná agentúra ABRACA nie je zodpovedná za následky spôsobené oneskorením platby zo strany zákazníka.
  • Zájazdy, objednávané viac než jeden kalendárny mesiac pred ich uskutočnením, zaplatí zákazník spravidla 50 percent z jeho plnej ceny, následne potom jeden kalendárny mesiac pred jeho uskutočnením doplatí zvyšnú sumu do plnej ceny zájazdu.
  • Zájazdy typu last minute objednávané menej ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením, hradí zákazník jednorázovo v plnej výške uvedenej ceny na účet cestovnej agentúry ABRACA, prípadne po dohode priamo na účet danej cestovnej kancelárie na pobočke príslušnej banky, alebo hotovosťou v kancelárii ABRACA s obdržaním dokladu o zaplatení.
  • Vzhľadom k veľkému množstvu ručne zadávaných dát, cestovná agentúra ABRACA nezaručuje stopercentnú správnosť a presnosť všetkých informácií na webových stránkach. Pre zákazníka sú záväzné údaje, ktoré obdrží na cestovnej zmluve a v cestovných pokynoch.
  • Cestovná agentúra ABRACA nevystavuje zákazníkovi žiadne doklady o zaplatení v prípade, že zákazník hradí zájazd vložením hotovosti do banky, alebo na poštu. K tomuto účelu zákazníkovi slúži doklad vydaný bankou, prípadne poštou. V prípade, že zákazník zaplatí určitú čiastku za zájazd v kancelárii ABRACA, je mu vystavený príjmový pokladničný doklad.
  • Poplatky spojené s objednaním zájazdu na území SR:
  1. poplatok za platbu zálohy alebo doplatku od zákazníka na účet cestovnej agentúry ABRACA hradí zákazník
  2. poplatky za platbu zálohy alebo doplatku z účtu cestovnej agentúry ABRACA na účet cestovnej kancelárie hradí cestovná agentúra ABRACA
  3. poplatky za prípadné nedoplatky nesie tá strana, ktorá zapríčinila vznik nedoplatku
  4. poplatky za vrátenie preplatku zákazníkovi nesie cestovná agentúra ABRACA bez ohľadu na príčinu
  • Doklady, potrebné pri nástupe na zájazd, obdrží zákazník od cestovnej agentúryABRACA, prípadne od príslušnej cestovnej kancelárie. Letenky môžu byť zákazníkovi odovzdané až na letisku, zástupcom cestovnej kancelárie.
  • U niektorých zájazdov je nutné vyžiadať zájazd najskôr u zahraničného partnera cestovnej kancelárie. V takom prípade je cestovná agentúra ABRACA oprávnená požadovať, podľa podmienok danej cestovnej kancelárie, zálohu vo výške 100% ceny zájazdu ešte pred rezerváciou zájazdu, ktorá je pri úspešnej rezervácii ihneď záväzná a vzťahujú sa na ňu rovnako aj storno podmienky danej cestovnej kancelárie. V prípade neúspešnej rezervácie sa vždy záloha vracia v plnej výške, pokiaľ si zákazník nevyberie iný zájazd.
  • Zákazník je oprávnený stornovať svoj objednaný zájazd telefonicky, či e-mailom. Po podpise zmluvy sa na stornovanie zájazdu vzťahujú stornovacie podmienky danej cestovnej kancelárie.
  • Cestovná agentúra ma právo odmietnuť zákazníka, ktorý opakovane zasiela objednávky neúplne, alebo nesprávne vyplnené, alebo také, ktoré vyplní s vedomím, že zájazd úmyselne neobjedná. Taktiež môže cestovná agentúra ABRACA odmietnuť zákazníka, ktorý nezaplatí zálohu, či čiastku po potvrdení rezervácie, alebo nezašle späť podpísanú cestovnú zmluvu bez udania dôvodu.